Vapour Rub Auroma Scents pengganti Vicks

Assalamualaikum 

Alhamdullilah, antara 8 terapi homemade balm yang aku buat, Vapour Rub ni yang paling banyak peminatnya. Aku peminat vicks. Airis dari baby aku dah tonyoh vicks yang untuk baby tu sebab dia ni ade masalah sinus & tidur berkeruh. Aku sendiri kalau asma ke hidung tersumbat ke memang aku cari vicks. Bila aku dah masuk alam Essential Oil ni dan aku belajar buat balm/rub, baru aku tau boleh je buat sendiri Vicks Vapor Rub ni. Lagi best sebab kita sendiri tau yang essential oil dan bahan-bahan yang digunakan buat balm ni natural & selamat. Tak ada bahan kimia & 100% homemade. 

Vapor rub by Auroma Scents ni tak panas atau berangin jadi baby newborn pon boleh je guna. Aku ada kawan yang anaknya G6PD guna Vapour Rub ni alhamdullilah serasi. Korang tau kan, anak-anak g6pd ni tak boleh bau/terkena menthol atau benda-benda berangin & makan kekacang. Cuma jika anak korang g6pd & nak gunakan vapor rub aku, aku nasihatkan try sikit dulu tengok keadaan macam mana sebab lain budak lain alergiknya. Kaau memudaratkan aku nasihatkan stop je penggunaan orite :)

Dalam Vapor rub aku ni ade essential oils yang memang aku pilih bersesuaian dengan kegunaan vapor rub sebagai pelega kepada masalah batuk, asma, selsema, hidung tersumbat dan lain-lain. Korang boleh sapukan Vapour Rub ni dekat badan anak selepas mandi insyAllah lega je dorang nanti tau :)

Antara Essential Oil yang aku guna RC,Peppermint,Lavender & Lemon semestinya dari brand Young Living dan lain-lain seperti Organik Grapeseed Oil, Beeswax & Shea Butter.

Auroma Scents Homemade Balm

Vapour Rub/Chest Rub
Vapor rub yang tidak panas & selamat untuk bayi dari new born.
Vapor rub untuk selseam (bantu kurangkan selsema & blocking nose)
Vapor rub untuk batuk (bantu kurangkan batuk dan kahak serta keluarkan kahak)
Vapor rub untuk demam (bantu kurangkan suhu panas badan)
Bantu masalah Asthma & pernafasan.

Auroma Scents Homemade Balm

Setiap balm/rub diperbuat dengan bahan-bahan semulajadi,orgnik dengan campuran 💯 natural therapeutic grade essential oils (pure oil) dan sesuai digunakan oleh setiap peringkat umur kerana tidak panas/hangat bila disapu pada kulit, insyaAllah . 

Selamat . Suci . Semulajadi

JOM BORONG BALM! beli 3 @ RM75 sampai hujung bulan ni je tau! Pilih 3 balm yang menjadi poojaaan korang + i akan bagi FREE 1 sample (small saiz) .

Founder Auroma Scents Terapi Balm
Farah
 011 1018 1916 
 011 1018 1916 
 011 1018 1916 
011 1018 1916

0 comments