Natural & Organic Balm dan Blend Oil by Auroma Scents

Assalamualaikum

Kadang apa yang kita impikan belum tentu akan dapat on the spot. Walaupun dah berapa banyak usaha yang kita buat belum tentu nampak hasil. Tapi dengan usaha,doa,usaha,doa yang istiqomah tambah pulak dengan niat yang betul insyAllah allah akan bantu dan permudahkan semuanya. Lambat atau cepat..

Aku dah lama idamkan brand sendiri. Cuma aku tak nampak jalan. Aku taktau apa nak kena buat. Alhamdullilah dengan bimbingan kawan-kawan rapat dengan doa dan dorongan  orang tersayang aku semakin menghampiri impian aku iaitu mempunyai brand sendiri.

One Step Closer..InsyAllah aku dalam usaha mentengahkan Organik & Natural Balm yang semestinya selamat digunakan dari baby new born sampaila kedewasa dan ianya bebas dari bahan kimia, bahan merbahaya dan insyaAllah berkesan dan suci.

SELAMAT SUCI SEMULAJADI

Korang nak sample? Haaa tunggu GA yang aku akan buat nanti tau. Ramai-ramai join so ramai la akan dapat Balm aku InsyaAllah.

Nak tau balm ape yang ade? korang boleh klik link ni---> http://namaakufazahirah.blogspot.my/p/oil-blend-by-auroma-scents.html

Untuk korang yang aku lupa nak balas kunjungan tu nanti aku singgah ok. Aku bizi sangat dua tiga hari ni mengerjakan projek balm aku huhuhu.. Aku sampai Insomnia tau.. Tapi aku tau, Allah tau semangat aku, allah nampak usaha aku InsyAllah kepayahan aku sekarang Allah akan ganti dengan kemudahan dan 1001 kebaikan. Aaminn








0 comments