Innershine Secret Blend Naikan Seri Wajah

Innershine Secret Blend naikan seri wajah

11:51 AM
Aku perasan 1 hari tu muka aku gila kusam. Actually aku ni bukan seorang pe-makeup sejak dah ade anak & jadi suri rumah. Dulu ye, aku siap pergi kelas makeup lagi nak belajar teknik makeup.. sekarang korang tengok youtube je pom dah boleh makeup ala-ala artis..




Paling simple aku hanya sapu lipbalm sebelum keluar rumah. Sebab mana laa sempat nak makeup nak handle anak lagi.. huru hara... dulu laaa

Bila kekris dah besar, aku kerap hangout dengan sepupu aku. Selalu tempat lepak kami memang kat Sephora. Sepupu aku tu kaki make-up. Kalau sampai sephora tak berejam memang tak sah. Aku 
pelik, setiap minggu dia beli makeup. Tak kan habis cepat.. aku ni kalau beli makeup makan bertahun nak habis. Last aku beli makeup masa aku still bekerja. 

Hobi makeup ni laa si kekris dapat dari sepupu aku tu yang habis dia kerjakan makeup aku!

Ok sambung.. haa aku keluar 1 day Macam biasa keluar tu aku tepekla foundation, pakai lip balm ala basic makeup tapi bila tengah hari tetiba muka aku nampak kusam dan takde seri. Aku jeles tengok upline YLEO aku si Shina walaupun tak makeup tapi muka dia memang ade seri. Aku tau dia guna Nutriwhite Cleanser Shaklee sama cam aku, dia pon makan vitamin C Shaklee sama macam aku tapi muka dia nampak seri sangat macam ade aura gitu. 

Dia cakap dia buat blend untuk muka. Macam serum la .. guna essential oil & carrier oil. Dia cerita buat aku nak try. Aku ingat kulit akan jadi berminyak. Tapi tak pon sebab carrier oil yang digunakan tu serap baik dalam kulit muka. Sekali sapu aku rasa fresh je kulit.. terus aku order 1

Hari ni dah masuk 4 bulan kot aku pakai InnerShine Secret Blend. Aku suka gila. Jadi makeup base aku. Bila makeup tu sampai malam terletak cantik. Aku perasan kulit aku nampak smooth je makin lama makin nampak seri tu. Liang roma aku pun makin memgecil. Kulit kurang berminyak. Hitam bawah mata pon kurang padahal aku ni seorang insomnia.

Kalau malas sangat nak keluar tu aku rollkan aje kat muka. Buat urutan simple dekat muka.. Pastu sapu lipbalm . Tak payah pening nak tepek bedak bagai sebab essential oil dalam innershine ni dah bantu kulit aku nampak cantik dan berseri walaupun tak makeup.

Aku perasan jugak muka aku nampak lagi tegang. Haaa Innershine Secret Blend ni bukan je sebagai serum muka tapi macam-macam benefit dia. Aku suka gila. Bau dia wangi tau. Buatkan aku tenang je bila bau.

🌸Inner Shine Secret Blend Oil for Women🌸

Blend Oil ini dapat membantu:

🌻Uplifting mood 
🌻Tingkatkan aura wanita
🌻Tingkatkan tahap konfiden dlm diri
🌻Kurangkan stress n anxiety
🌻Sebagai perfume Free Chemical
🌻Sangat harum & wangi
🌻Membantu mengurangkan trauma dan fobia  yg pernah kita lalui
🌻Kuasa "seksi" & "hangat" pada suami
🌻Membantu kaum isteri dan hawa untuk tampak lebih cantik secara semulajadi. 
🌻Digunakan sebagai "beauty serum" 
🌻Sebagai " breast massages" untuk dapatkan breast yg pejal lagi mantap. .
💗💗💗💗💗💗💗💗
Sebotol RM45.00 / 10ml
 💗💗💗💗💗💗💗💗

0 comments